جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Friday, 26 April 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
کد خبر 551
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ۰۷:۲۱

مردم بهترین ناظر بر عملکرد دستگاهها می باشند و شهرداری نجف آباد از این پتانسیل بیشترین استفاده را خواهد کرد

مسعود منتظری در این نشست صمیمانه با اشاره به وجود همدلی و همکاری بین مردم و شهرداری گفت: قلم شما خبرنگاران در آموزش حقوق و فرهنگ شهروندی به مردم، نقش بسزائی دارد.

 

شهردار نجف آباد در ادامه گفت: ما تقضا داریم شهروندان در اداره امور شهر همکاری کنند و اگر همراهی شهروندان نباشد هیچگونه امکاناتی مثمر ثمر نخواهد بود لذا همدلی و همراهی مردم را با شهرداری خواستاریم.

وی در ادامه رعایت نکردن مواردی همچون بیرون گذاشتن زباله راس ساعت مقرر را موجب افزایش بارمالی به بدنه شهرداری برشمرد و گفت: رعایت کردن همین موارد به ظاهر کم اهمیت باعث صرفه جوئی در هزینه ها شده و توان بیشتری را در ساخت مجموعه های فرهنگی تفریحی را به شهرداری می دهد.

منتظری گفت: انتظارمان از مردم این است که چشم و گوشمان باشند، مردم بازرسان صادق و بدون هزینه ای هستند که در اوج دلسوزی و با دقت زیاد موارد را گوشزد می کنند.

وی گفت: من دست نیروهائی را که برای سیستم دلسوزانه کار می کنند را می بوسم و آنان را حمایت می کنم ولی اگر نیروئی تخلفی کرد ما روال قانونی اش را پی می گیریم.

شهردار نجف آباد در ادامه از یکسان سازی محاسبات شهرسازی در مناطق شش گانه شهر خبرداد و گفت: بامکانیزه شدن محاسبات ضمن صرفه جوئی در وقت و زمان مراجعین، از اجحاف و تبعیض نیز جلوگیری بعمل آمده است.

منتظری افزود: هیچگونه قوم گرائی و تبعیضی در سیستم وجود ندارد و به تمام نقاط و محله های شهر افتخار می کنیم و سعی در برپائی ملاقات های عمومی در خود مناطق کرده تا مشکلات مناطق در محل بررسی شده و از بروز کاغذ بازی ها و نامه نگاریهای بی مورد جلوگیری شود.

خبرنگاران در ادامه به دیدن معاونین شهرداری رفته و به بحث و تبادل نظر پیرامون برخی از مسائل و مشکلات شهر پرداختند.

مطالب مرتبط


تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360