شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Saturday, 27 April 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
کد خبر 424
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۹ تیر ۱۳۹۱ ۲۲:۲۷

جشن گلریزان انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع)

جشن گلریزان انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع)
هفدهمین جشن گلریزان انجمن خیریه حضرت قمر بنی هاشم در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در محل جدید مرکز دیالیز این انجمن با حضور نیّری نماینده مقام معظم رهبری در مجمع خیرین، استاندار اصفهان، فرماندار و شهردار نجف آباد و ابوترابی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و خیل کثیری از مردم و خیرین و حامیان انجمن برگزار گردید :
پس از ارائه گزارشی از هزینه های انجمن خیریه توسط علی سلیمان نژاد مدیرعامل مجموعه ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان به ایراد سخن پرداخت و گفت در خدمت جمع بزرگی از خیرین هستیم که همیشه در امر خیر و نیک در خدمت مردم  هستند و من نیز بواسطه تقدیم  احترام و اکرام خدمت رسیدم.
وی همچنین اظهار داشت الحمدا... استان جمع بزرگی از خیرین را در خود جای داده است و اصولاً خداوند انسان را برای رسیدن به خلیفه الهی خلق کرده است و انسانهایی برنده هستند که زندگی خود را وقف خداگونه زیستن و در خدمت مردم بودن صرف می کنند.
وی در ادامه افزود این شهر، شهر شهداست، انسانهائی که به درجه رفیع شهادت رسیدند و انسانهائی که با نگاه عرفانی، جانبازی کردند و انصافاً حضور ما در بین این مردم از بهترین لحظات کاری ما می باشد.  بودن در بین انسانهای خیر اندیش اثرات وضعی خوبی روی ما دارد. اینگونه نیست که بر چهره خیری نگاه کنیم و اثرات آنرا نبینیم.
 ایشان در ادامه افزود من بارها دیده ام سلیمان نژاد عاشقانه از بیماران نگهداری می کند و حتی مسئولانه تر و متعهدانه تر از اولیاء آن بچه ها در نگهداری آنها دلسوزی می کند که البته در مجموعه استان از این دست شواهد بسیار می بینیم.
ذاکر در ادامه گفت اگر این خیرین نبودند اداره استان برای دولت به این راحتی میسر نبود. مانیز به این مجموعه ها به عنوان همکار نگاه می کنیم و مردم هم با یک رضایت نسبی به این مجموعه ها نگاه می کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد امیدواریم مردم بیشتر کمک کنند، بویژه عزیزانمان در بخش خیرین، زمینه هائی را ایجاد کنند برای تولید و اشتغال و خود اتکائی مددجویان.
در ادامه این مراسم کلنگ مرکز دیالیز حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به زمین زده شد.

 

diagiz1.jpg
diagiz2.jpg

 

مطالب مرتبط


تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360