شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Saturday, 27 April 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
کد خبر 423
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۹ تیر ۱۳۹۱ ۲۲:۱۷

تجلیل از عزیران جانباز شاغل در شهرداری

تجلیل از عزیران جانباز شاغل در شهرداری
همزمان با سالروز میلاد پر برکت حضرت ابوالفضل العباس (ع) مصادف با روز جانباز با حضور گودرزی رئیس شورای اسلامی  و خندان شهردار نجف آباد و جانبازان 8 سال دفاع مقدس شاغل در شهرداری نجف آباد در سالن جلسات شهرداری مرکزی نشستی به منظور تجلیل از این عزیران برگزار شد.
در ابتدای این نشست جانبازان از مسائل و مشکلات خود گفتند و سپس یکی از جانبازان گفت: ما مفتخریم که آقای شهردار از بچه های جبهه و جنگ هستند و تحولات خیلی خوبی در شهر ایجاد کرده اند ما بعنوان جانباز وظیفه مضاعفی داریم و بعنوان وظیفه شرعی باید کار مضاعفی انجام بدهیم ، ما رسالت دوستان شهیدمان را بدوش داریم، وظیفه داریم به گونه ای کار کنیم تا دیگران نیز بدنبال ما بدوند و کار کنند باید کشور را بسازیم.
در ادامه این نشست شهردار به ایراد سخن پرداخت و گفت یک لحظه از لحظات زندگی جانباز را هیچ کس نمی تواند درک کند جانباز تعریف شدنی نیست، روح جنگ، خلوص و صداقت و پاکی جنگ و گذشت و ایثار بچه های جنگ را هیچکس نمی تواند تعریف کند هیچ کس نمی تواند راجع به جنگ حرف بزند، جنگ باید حسن شود و درک شود تا بفهمیم جنگ چیست.
خندان در ادامه گفت جنگهای زیادی در دنیا بوده که دیگر اسمی از آن نیست ولی بدلیل پاکی جنگ ایران این جنگ از خاطره ها محو نخواهد شد و آثار این جنگ تا ابد می ماند و به جانبازان و بازماندگان آن نگاه معنوی می شود.
وی افزود برای جانباز چهارچوب و محوریتی نیست، رابطه او با حضرت حق بسیار نزدیک است که باید قدر این ارتباط و نزدیکی را بدانند هیچکس جز خدا نمی تواند ارزش کار شما جانبازان را تقدیر کند.
وی در پایان گفت امیدوارم خداوند کمکمان کند آنچه شرعاً  و قانوناً وظیفه داریم انجام بدهیم.

 

janbaz.jpg

 

 

مطالب مرتبط


تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360