شنبه, 08 ارديبهشت 1403 - Sunday, 28 April 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
کد خبر 422
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۱ ۰۳:۵۷

یادمان شهدای 7 تیر در جنت الشهدا

یادمان شهدای 7 تیر در جنت الشهدا
در سی و یکمین سالگرد شهادت شهدای 7 تیر با حضور مسئولین ادارات شهرستان به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای 7 تیر من جمله شهید والامقام دکتر بهشتی و شهید بین الملل اسلام محمد منتظری یادمان شهدای 7 تیر مصادف با هفته قوه قضائیه در گلزار شهدای نجف آباد برگزار شد.
 در این یادمان دکتر عبدخدائی اولین زندانی سیاسی مذهبی سال 1338 از همزمان شهید نواب صفوی، در خصوص علت ترور شهدای 7 تیر به منظور ایجاد خلاء در روند انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخت.
وی در سخنان خود با بررسی انقلاب های جهان گفت اکثر انقلاب های دنیا سوسیالیستی و دارای تفکر و ریشه اقتصادی هستند ولی در کشور ما ایران انقلابی پیش آمد که ریشه دینی داشت و این مهم در دنیائی اتفاق افتادکه سکو لاریسم و لائیکیسم در همه جا ریشه دوانده بود.
ایشان در ادامه افزود حضرت امام (ره) می دانست که تمام معادلات انقلابهای دنیا را به هم ریخته که به گورباجوف می نویسد، من بعد کمونیست را باید در موزه ها جستجو کرد.
دکتر عبدخدائی ادامه داد دشمنان از صدور انقلاب می ترسیدند که فاجعه 7 تیر را بوجود آوردند ولی به لطف خدا امروز تأثیر انقلاب اسلامی را در دنیا و بالاخص در منطقه و کشورهایی چون بحرین، مصر، لیبی، تونس و دیگر کشورها می بینیم
.

7tir.jpg


مطالب مرتبط


تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360