پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thursday, 28 March 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
کد خبر 557
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۸ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۴۳

شهرداری ها چشم و چراغ نظام ما می باشند و تعامل مردم با شهرداری بایدبیش از پیش باشد.

شهردار نجف آباد به همراه معاونین شهرسازی، خدمات شهری و عمرانی خود به دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسناتی امام جمعه شهر نجف آباد رفته تا از رهنمود های ایشان در اداره هرچه بهتر شهر استفاده کنند.

در این دیدار مهندس منتظری ضمن معرفی معاونین شهرداری به ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد شهرداری در مدت حضور کوتاه خود در شهرداری پرداخت.
حجت الاسلام حسناتی شروع به کار تیم جدید مدیریت شهری را تبریک گفته و افزود: با عنایات الهی امید است زمینه های جدیدی برای مردم پیش آید.
ایشان همچنین با اشاره به خطبه امیرالمؤمنین(ع) مبنی بر رعایت تقوا و نظم و رعایت عدالت در اداره امور مردم، برنامه ریزی همراه با آینده نگری و تدبیر در امور را از مسئولین شهرداری خواستار شد.
امام جمعه شهر نجف آباد شهرداری ها را چشم و چراغ نظام دانست و افزود: شهرداری ها و مردم در طول شبانه روز با یکدیگر در ارتباط اند و همان طور که در قدیم امور در دست ائمه و اولیاء بوده با گسترش جوامع شهری، امروزه انجام این امور با شهرداری ها محقق می شود که مسئولیت ارزشمندی است.
وی خطاب به شهردار گفت: شهرداری ها باید پروژه های ناتمام را تکمیل کنند، هزینه های مجموعه های اداری را کاسته و مراقب باشند دچار تکرار و روزمرگی نشوند تا بتوانند کارها را با طرح و برنامه پیش ببرند.
حجت الاسلام حسناتی ضمن اشاره به اینکه نجف آباد یک شهر خاص است، کارهای فرهنگی را جزئی از برنامه های شهرداری دانست و گفت: باید تلاش کرد تا سطح فرهنگ شهروندی را افزایش داد ضمن اینکه باید برنامه های مذهبی را با مشارکت گروه های مردمی و شهرداری ها پررنگ تر جلوه داد.

 

مطالب مرتبط


تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360