پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thursday, 25 April 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه عملیات اجرای جدول گذاری معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 479،832،629ریال

آگهي تجدید مناقصه تا تاریخ 6-4-94

آگهي تجدید مناقصه

موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه عملیات اجرای جدول گذاری معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 479،832،629ریال

مدت اجراي پروژه: 90روز

دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد .

محل اجراي پروژه: معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد

شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) .

مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزسه شنبه مورخ02/04/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 06/04/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) .

برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد.

ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.

مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد .

ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(24،000،000)ريال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند.

تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد.

                                                                                                                      مسعود منتظري

                                                                                                             شهردار نجف آباد

پروژه عملیات اجرای کانیو گذاری معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 946،993،551ریال

آگهي تجدید مناقصه تا 6-4-94

آگهي تجدید مناقصه

موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه عملیات اجرای کانیو گذاری معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 946،993،551ریال

مدت اجراي پروژه: 120روز

دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد .

محل اجراي پروژه: معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد

شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) .

مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزسه شنبه مورخ 02/04/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 06/04/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) .

برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد.

ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.

مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد .

ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(47،400،000)ريال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند.

تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد.

                                                                                                                      مسعود منتظري

                                                                                                             شهردار نجف آباد

: پروژه احداث بلوار شریعتی حد فاصل چهار راه شهید رجایی تا 15 خرداد شهرداري منطقه دو نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 2،913،630،745ریال

آگهي تجدید مناقصه 6-4-94

آگهي تجدید مناقصه

موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه احداث بلوار شریعتی حد فاصل چهار راه شهید رجایی تا 15 خرداد شهرداري منطقه دو نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 2،913،630،745ریال

مدت اجراي پروژه: 180روز

دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد .

محل اجراي پروژه: بلوار شریعتی حد فاصل چهار راه شهید رجایی تا 15 خرداد شهرداري منطقه دو نجف آباد.

شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) .

مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزسه شنبه مورخ 02/04/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 06/04/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) .

برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد.

ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.

مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد .

ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(145،700،000)ريال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند.

تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد.

                                                                                                                       مسعود منتظري

                                                                                                            شهردار نجف آباد

پروژه عملیات بلوار شهید آیت حد فاصل بلوار شریعتی تا بلوار امام شهرداري منطقه دو نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 1،448،139،074ریال

آگهي تجدید مناقصه6/4/94

آگهي تجدید مناقصه

موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه عملیات بلوار شهید آیت حد فاصل بلوار شریعتی تا بلوار امام شهرداري منطقه دو نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 1،448،139،074ریال

مدت اجراي پروژه: 180روز

دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد .

محل اجراي پروژه: بلوار شهید آیت حد فاصل بلوار شریعتی تا بلوار امام شهرداري منطقه دو نجف آباد

شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) .

مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزسه شنبه مورخ 02/04/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 06/04/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) .

برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد.

ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.

مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد .

ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(72،500،000)ريال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند.

تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد.

                                                                                                                       مسعود منتظري

                                                                                                            شهردار نجف آباد

پروژه احداث کندرو و بلواراستقلال شهرداري منطقه یک نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 2،929،501،164ریال

آگهي مناقصه_28-3-1394

آگهي مناقصه

موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه احداث کندرو و بلواراستقلال شهرداري منطقه یک نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 2،929،501،164ریال

مدت اجراي پروژه: 150روز

دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد .

محل اجراي پروژه: کندرو و بلواراستقلال شهرداري منطقه یک نجف آباد.

شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) .

مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزدوشنبه مورخ 25/03/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روزپنج شنبه مورخ 28/03/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) .

برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد.

ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.

مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد .

ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(146،500،000)ریال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند.

تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد.

                                                                                                                        مسعود منتظري

                                                                                                             شهردار نجف آباد

 

تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360