- مناقصه عمومي يك مرحله اي فراخوان آگهي مناقصه عمليات خريد ، حمل و پخش آسفالت در سطح معابر شهرداري منطقه سه نجفآباد
- مزايده عمومي يك مرحله اي فراخوان آگهي مزايده واگذاري اماكن فضاهاي تحت اختيار سازمان فرهنگي ، اجتماعي و ورزشي شهرداري نجف آباد
- مزايده عمومي يك مرحله اي فراخوان آگهي تجديد مزايده ( نوبت پنجم ) فروش دو قطعه زمين واقع در يزدانشهر-بلوار شورا-ضلع جنوبي سالن بحران
- مناقصـه عمومي يك مرحله اي فراخوان آگهي مناقصه عمليات خريد ، حمل و پخش آسفالت در سطح معابر جنوبي شهرداري منطقه دو نجف آباد
- مناقصه عمومي يك مرحله اي فراخوان آگهي مناقصه عمليات خريد ، حمل و پخش آسفالت در سطح معابر شمالي شهرداري منطقه دو نجفآباد
آگهي تجدید مناقصه تا تاریخ 6-4-94
آگهي تجدید مناقصه موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه عملیات اجرای جدول گذاری معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 479،832،629ریال مدت اجراي پروژه: 90روز دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد . محل اجراي پروژه: معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) . مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزسه شنبه مورخ02/04/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 06/04/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) . برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است. مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد . ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(24،000،000)ريال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند. تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد. مسعود منتظري شهردار نجف آباد |
آگهي تجدید مناقصه تا 6-4-94
آگهي تجدید مناقصه موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه عملیات اجرای کانیو گذاری معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 946،993،551ریال مدت اجراي پروژه: 120روز دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد . محل اجراي پروژه: معابر شهرداري منطقه پنج نجف آباد شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) . مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزسه شنبه مورخ 02/04/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 06/04/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) . برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است. مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد . ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(47،400،000)ريال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند. تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد. مسعود منتظري شهردار نجف آباد |
آگهي تجدید مناقصه 6-4-94
آگهي تجدید مناقصه موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه احداث بلوار شریعتی حد فاصل چهار راه شهید رجایی تا 15 خرداد شهرداري منطقه دو نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 2،913،630،745ریال مدت اجراي پروژه: 180روز دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد . محل اجراي پروژه: بلوار شریعتی حد فاصل چهار راه شهید رجایی تا 15 خرداد شهرداري منطقه دو نجف آباد. شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) . مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزسه شنبه مورخ 02/04/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 06/04/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) . برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است. مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد . ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(145،700،000)ريال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند. تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد. مسعود منتظري شهردار نجف آباد |
آگهي تجدید مناقصه6/4/94
آگهي تجدید مناقصه موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه عملیات بلوار شهید آیت حد فاصل بلوار شریعتی تا بلوار امام شهرداري منطقه دو نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 1،448،139،074ریال مدت اجراي پروژه: 180روز دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد . محل اجراي پروژه: بلوار شهید آیت حد فاصل بلوار شریعتی تا بلوار امام شهرداري منطقه دو نجف آباد شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) . مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزسه شنبه مورخ 02/04/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 06/04/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) . برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است. مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد . ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(72،500،000)ريال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند. تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد. مسعود منتظري شهردار نجف آباد |
آگهي مناقصه_28-3-1394
آگهي مناقصه موضوع و برآورد اوليه مناقصه: پروژه احداث کندرو و بلواراستقلال شهرداري منطقه یک نجف آباد، بر اساس فهرست بهاء ابنیه ، راه و باند سال 1394، بدون تعديل و مابه التفاوت ، با برآورد اوليه به مبلغ 2،929،501،164ریال مدت اجراي پروژه: 150روز دستگاه مناقصه گزار: شهرداري نجف آباد . محل اجراي پروژه: کندرو و بلواراستقلال شهرداري منطقه یک نجف آباد. شرايط شركت در مناقصه: دارا بودن صلاحيت و رتبه لازم متناسب با نوع پروژه از معاونت برنا مه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، رعايت سقف قرارداد، داشتن شخصيت حقوقي و مطابقت اساسنامه شركت با موضوع مناقصه و ارائه آخرين تغييرات شركت در روزنامه رسمي كه منقضي نشده باشد(شركت كنندگان در مناقصه بايد رعايت منع مداخله كاركنان دولت را بنمايند) . مهلت و محل دريافت و تحويل اسناد مناقصه و پيشنهاد قيمت: از شركتهاي واجد شرايط دعوت مي شود جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت اسناد مناقصه تا پايان وقت اداري روزدوشنبه مورخ 25/03/94به امور قراردادهاي شهرداري نجف آباد مراجعه و پيشنهادات خود را حداكثر تا پايان وقت اداري روزپنج شنبه مورخ 28/03/94 به دبير خانه محرمانه شهرداري نجف آباد تحويل نمايند(دريافت اسناد مناقصه به صورت حضوري و با ارائه معرفي نامه كتبي، با مهر و امضاء مجاز و تعهد آور شركت انجام مي گيرد) . برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتيب ضبط خواهد شد. ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است. مبلغ فروش اسناد مناقصه : مبلغ200،000ريال طي فيش واريزي به حساب سيبا بانك ملي به شماره 0104544156001 درآمد شهرداري نجف آباد . ميزان سپرده: معادل 5% برآورد اوليه به مبلغ(146،500،000)ریال را طي فيش واريزي به حساب سپرده شماره 0104544150002 شهرداري نجف آباد و يا معادل آنرا ضمانتنامه معتبر بانكي ارائه نمايند. تذكر: شهرداري نجف آباد در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار مي باشد. مسعود منتظري شهردار نجف آباد |