پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Friday, 29 March 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
کد خبر 547
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۸:۳۲

آئین تودیع و تقدیر از محسن خندان و معارفه مهندس مسعود منتظری به عنوان شهردار نجف آباد

این آئین با حضور استاندار اصفهان، امام جمعه شهر نجف آباد، فرمانداران و نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران مناطق، جمعی از خانواده های معظم شهداء، اصحاب رسانه و برخی مسئولین شهرستان نجف آباد برپا شد.

استاندار اصفهان در اولین سفر استانی خود، با قدم گذاشتن درآرامگاه شهدای نجف آباد، این عمل پر فضیلت را برای ادای ادب و احترام به شهداء و مردم شهیدپرور نجف آباد دانست.
رسول زرگرپور توسعه شهری را یکی از مؤلفه های توسعه و عمران کشوری دانست و با اشاره به این نکته که 75% از جمعیت کشور در شهرها سکونت دارند، خاطر نشان کرد که استان اصفهان بیش از 85% سکونت شهری را به خود اختصاص داده است و بالاترین آمار شهری با وجود 106 شهر را داراست.
استاندار اصفهان پر پیچ و خم ترین گردنه برای شوراهای شهر و روستا را انتخاب شهردار شایسته عنوان نمود و از این جهت از اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد به خاطر حسن انتخاب مهندس مسعود منتظری تشکر نمود.
وی با اشاره ویژه به خندان و منتظری، مهمترین مطلب را برای ماندگاری یک شهردار نمونه در ذهن ها را احساس رضایت مندی شهروندان از عملکرد آن شهردار دانست.
امام جمعه شهر نجف آباد از مسئولین ایجاد کمیته ای برای از بین بردن ذهنیت بد مردم از شهرداری ها را خواستار شده و گفت: باید به ارباب رجوع بیش از پیش احترام گذاشته شود و شهرداری ها در ادای حق خود ریشه ای عمل نمایند.
حجت السلام حسناتی برگزاری چنین آئین هایی را تجلیل از یک شخص ندانسته و تجلیل از جایگاه برای زمینه سازی برنامه های آتی دانست و همچنین تداوم فعالیت های شهردار سابق را مستلزم تدبیر و برنامه ریزی قوی شهردار جدید در سایه عنایات الهی با وجود وحدت، حمایت های مردمی و سازمان ها برشمرد.
نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون نیز با اشاره به اینکه نجف آباد پایتخت ایثار و شهادت است و با وجود لشکر سربلند 8 نجف اشرف و دارا بودن بزرگ ترین دانشگاه آزاد اسلامی در کشور از وجود 123 مدال آسیایی و بین المللی که چندین برابر مدال های استان اصفهان است از این شهر تحت عنوان شهر طلایی ورزش ایران نام برد.
ابوترابی از کمبود برخی سرانه های ورزشی، علمی و فرهنگی و همچنین توجه اندک مسئولین به زیر ساخت های 4 بیمارستان نجف آباد اشاره کرد و این را وظیفه دولت دانست تا به رفع کمبودهای این شهرستان بپردازند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد نیز با اشاره به بافت جمعیتی شهر نجف آباد که در یک مقطع کوتاهی از تاریخ رشد فزاینده ای داشته است افزود این شهرستان با جمعیتی بیش از 300 هزار نفر سومین شهر از لحاظ جمعیت و مهاجرپذیری در استان اصفهان می باشد.
محمودی ضمن اشاره به نظام علمی و صنعتی این شهرستان از وجود 14 هزار واحد کارگری و کارگاهی، چهار هزار کارگر و 10 شهرک صنعتی نام برد و از مدیران ارشد خواست تا امکانات سرمایه گذاری برای صنعتگران و زمینه اشتغال برای شهرستان و استان فراهم گردد.
ایشان همچنین به فقر سفره های آبی در بخش کشاورزی اشاره نمود و از مسئولین خواست تا عنایت ویژه ای به بخش کشاورزی شهرستان نجف آباد داشته باشند.
رئیس شوراهای شهر و روستا هم از اینکه نجف آباد یکی از شهرهای پیشتاز و ممتاز دوران انقلاب و پس از آن، با وجود 2500 شهید و تعداد کثیری از ایثارگران است، این را سند زرینی در پشتیبانی از جنگ و جبهه برشمرد و ضمن اشاره به قانع بودن مردم نجف آباد عنوان کرد که این شهر در زمینه پیشرفت با محدودیت هایی روبروست.
مجید پزشکی افزود به دلیل کمبود امکانات و اعتبارات، توسعه شهری به معنای واقعی برای نجف آباد صورت نگرفته است و این وحدت و همدلی مدیران را می طلبد.
در پایان این مراسم استاندار اصفهان، امام جمعه نجف آباد، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون، فرماندار ویژه، رئیس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار، به نمایندگی از تمام مردم و مسئولین از زحمات محسن خندان قدردانی و لوح سپاس به رسم یادبود به ایشان تقدیم کردند. خندان نیز از حمایت های بی دریغ مردم و مسئولین و اعضای دوره سوم و چهارم شوراهای شهر و روستا قدردانی نمود و انتصاب مهندس مسعود منتظری به سمت شهرداری را تبریک گفت.

همچنین شادباش و موفقیت شروع فعالیت مهندس مسعود منتظری از جانب مسئولین نامبرده صورت گرفت که وی ضمن اینکه از مسئولین جهت رسیدگی به وضعیت درآمدی شهرداری نجف آباد ابراز همراهی و همیاری نمود از معتمدین بخش مهردشت شهر تیران و کرون، فرمانداران، و اعضای دوره سوم و چهارم شوراهای شهر و روستا، و زحمات بی بدیل محسن خندان قدردانی ویژه ای نمود.

در پایان استاندار اصفهان حکم شهردار نجف آباد را که به امضای وزیر کشور رسیده بود به مهندس مسعود منتظری تقدیم کرد.

 

IMG 8879

IMG 8880

IMG 8888

IMG 8891

IMG 8912

IMG 9051

IMG 8963

 IMG 8974

IMG 8987

IMG 9016

  IMG 9022

IMG 9028

IMG 9031

 

IMG 9030

 

 

 

مطالب مرتبط


تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360