پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thursday, 28 March 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
کد خبر 545
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲ ۰۸:۵۳

از این پس عوارض شهرسازی به کمک نرم افزار تولید شده در واحد انفورماتیک به صورت صد در صد مکانیزه محاسبه می شود

مدیر انفورماتیک شهرداری نجف آباد با بیان اینکه از این پس عوارض شهرسازی به کمک نرم افزار تولید شده در واحد انفورماتیک به صورت صد در صد مکانیزه محاسبه می شود، گفت: امروزه به لحاظ وجود ابزارهای قدرتمند نرم افزاری و سخت افزاری محاسباتی، شهرداری نجف آباد با هدف ایجاد بستری مناسب در جهت محاسبه صحیح عوارض شهرسازی در کمترین زمان ممکن و ایجاد رفاه بیشتر برای شهروندان محترم ، اقدام به طراحی و تولید این نرم افزار کرده است.
مهندس بهروز سیاه کمری با اشاره به وجود کادر مجرب و متخصص موجود در واحد انفورماتیک شهرداری نجف آباد گفت: با کمک گرفتن از مشاوران شهرسازی شهرداری نجف آباد از سال 1391 کار تحلیل و تولید این نرم افزار آغاز و با تلاش های مجدانه کارکنان این واحد در خردادماه امسال، پس از طی مراحل آزمایشی، بصورت رسمی و کاملا کاربردی نرم افزار مکانیزه محاسبه عوارض شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود به علت محاسبه اینگونه عوارضات در ادارات بویژه شهرداریها ، شاهد ایجاد صف های طولانی مراجعین بوده که خود بیشترین نارضایتی را در بین مردم بوجود آورده که با تولید اینگونه نرم افزارها می توان این وضعیت را بهبود بخشید.
مهندس سیاه کمری در پایان از زحمات کارکنان واحد انفورماتیک شهرداری مرکزی نجف آباد بویژه آقایان امید قاهری، مجید شفیعی و علی مشکین مقدم، قدردانی نمود

مطالب مرتبط


تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360