پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thursday, 25 April 2024
پورتال شهرداری نجف آباد پورتال شهرداری نجف آباد
کد خبر 509
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۴:۳۶

بررسی عملکرد شهرداری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی راه بردی

نشست یک روزه بررسی عملکرد شهرداری در حوزه مدیریت و برنامه ریزی با حضور مهندس علی اکبراسدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

در سالن اجتماعات فرهنگسرای خارون پیرامون موضوعات فرآیند تدوین برنامه راهبردی 5 ساله توسعه نجف آباد، ساختار اجرایی برنامه 5 ساله ( واحد های مدیریت طرح و برنامه ) ، سند ساماندهی و توسعه مشاغل شهر نجف آباد، تقسیم بندی مناسب شهر نجف آباد به مناطق و نواحی ( منطقه بندی ) ، فرآیند بودجه ریزی عملیاتی شهرداری نجف آباد، آموزش و پژوهش و نظام پیشنهادات شهرداری و موضوع GIS شهری برگزار شد.
محسن خندان شهردار نجف آباد پس از خیر مقدم گفت روزهای پایانی شورای سوم را پشت سر می گذاریم که امیدواریم در دقیقه نود بتوانیم گلهای زیادتری بزنیم.
وی در ادامه افزود روزهای پایانی کارم را در حالی طی می کنم که همه جای شهر کارگاه های شهرداری فعال است و پروژه های عمرانی در حال پیشرفت هستند.
در ادامه فرهمند مدیر دفتر طرح و برنامه شهرداری نجف آباد از نحوه تشکیل این دفتر گزارشی ارائه کرد و گفت جلسات زیادی با نخبگان و کارشناسان برگزار شد تا برنامه 5 ساله و چشم انداز افق 1404 تدوین شود که ماحصل آن 654 پروژه شد که برخی از آنها باید در برنامه اول اجرایی شود وی ادامه داد هدف ما تبدیل شهرداری سنتی نجف آباد به یک شهرداری مدرن است.
وی در ادامه طی پیشنهادی خواستار ارتقاء جایگاه دفتر طرح و برنامه به معاونت در چارت سازمانی شهرداری های کشور شد.
در پایان مهندس اسدی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت شهرداری نجف آباد در پیاده سازی سیستم کنترل پروژه ها خیلی خوب عمل کرده و زحمات خیلی خوبی کشیده شده است و من از شهرداری نجف آباد تشکر می کنم.
وی افزود وزارت کشور نیز چهارچوبی مشخص کرده که شهرداری ها برای شهر و شهروندان برنامه داشته باشند، چرا که برنامه راهبردی، مسیر راه است و اگر زیبا ترسیم شود شهر زیبا ساخته می شود.

بررسی

مطالب مرتبط


تمام حقوق این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد .
نجف آباد - خیابان امام(ره) ٫ ساختمان مرکزی شهرداری _کدپستی:14661_85146
تلفن : 3-03142640041 ارتباطات مردمی:137-سامانه ارسال پیامک:30001360